Hem > Hjälp

Hur kan vi hjälpa till?Hitta de rätta svaret

    Vanliga frågor

    Vi kan tillhandahålla en moms faktura för din onlinebeställning när:


    1. Beställningen har levererats

    2. Du har ett giltigt momsnummer

    3. Vi kan verifiera momsnumret

    4. Faktureringsdetaljerna för beställningen matchar adressdetaljerna som är kopplade till momsnumret


    Om vi inte kan validera eller matcha några av moms detaljerna med beställningsdetaljerna kan vi tillhandahålla en expeditionsnot som fungerar som ett köpbevis. Om din beställning delades upp skulle vi tillhandahålla individuella expeditionsnoter för varje paket och de artiklar som finns inom det paketet.


    För att begära en moms faktura, vänligen skicka in din begäran, en i taget, via vårt kontaktformulär på https://www.sizeofficial.se/customer-service/contact/


    Vi förstår att vi tidigare kanske har tillhandahållit moms fakturor på begäran, men vi har uppdaterat vår process för att säkerställa en nödvändig omsorg innan vi tillhandahåller moms fakturor.


    Orsaker till varför vi kan avslå din begäran om moms faktura:


    1. Flera begäranden i en och samma insändning av formuläret "Kontakta oss"

    2. Faktureringsdetaljerna från din beställning matchar inte detaljerna kopplade till ditt momsnummer

    3. Om vi inte kan verifiera ditt momsnummer

    4. Om dina varor har återbetalats

    Du kan returnera din beställning i vår butik eller via vår returportal. Att returnera en beställning i vår butik är kostnadsfritt, medan du måste täcka de kostnader som är kopplade till att returnera via vår returportal. Vänligen notera att kunden står för returkostnaden på 162,25 kronor. Du har 28 dagar på dig att returnera din beställning efter att du har mottagit den - förutsatt att den uppfyller vår returpolicy och våra villkor:
    • Produkter måste returneras i samma skick som de köptes.
    • Produkter måste returneras med ett giltigt inköpsbevis/kvitto.
    • Presentkort ingår inte i vår returpolicy. Därför kan de inte returneras. Ett presentkort kan alltid lösas in i vår size? butik.
    • Defekta produkter kan komma att undersökas innan återbetalning/utbyte sker. Detta kan innebära att produkten/produkterna returneras till vårt returcenter för inspektion.
    *Observera att du inte kan returnera produkter i butik om du har betalat online med PayPal eller Klarna. Vill du returnera online? Använd vår returportal genom att klicka här.
    Vi beklagar att din beställning har annullerats.
    Om den eller de varor du beställt är slut i lager under packningen av din beställning måste vi annullera din beställning.
    Tyvärr vet vår kundtjänst inte om en produkt kommer att returneras eller inte, så vi rekommenderar att du tar en titt på vår nyhetssektion här, för att se om något fångar ditt intresse.

     Du kan kontakta kundtjänst här.

     

    För att kunna erbjuda dig Klarnas betalningsalternativ kommer vi att vidarebefordra vissa aspekter av din personliga information till Klarna, såsom kontakt- och beställningsinformation, så att Klarna ska kunna bedöma om du uppfyller kraven för deras betalningsalternativ samt för dem att skräddarsy deras betalningsalternativ till dig.
    Allmän information om Klarna hittar du här. Dina personuppgifter hanteras i enlighet med dataskyddslagstiftning och i enlighet med Klarnas integritetspolicy.
    Du hittar en länk till size? sekretesspolicy här.
    Om du har några frågor om Klarna, vänligen se vår FAQ här
    Loading

    Andra sätt att få hjälp

    Ladda ner våran app
    Size app logo
    Launches app logo

    Social

    Nyhetsbrev

    Behöver du hjälp?

    Mer information

    Levererar Till
    Sverige
    Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alla rättigheter reserverade. PayPal logga Klarna logga
    Loading

     
    Upp